Owner Post Follow Dash



Anyss Maniss
Anyss Manis;

Bonjour!


"I pour my heart and thoughts here"
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.


Owner: Anyss
Age: 23
Hilmy's
I love you, Fiance!

Seusai Kata. *eceh!

Assalamualaikum.
Engkorang sehat ke tidokkk? Puasa ke tidokkk? HAHA! Yang benornye taktahu nak post mende ape. Saje ikutkan nafsu. Nak post la, nak post la. Tapi isi nye takdak! Hee :p Maafkan jela kiter ni yer?

Pejam celik pejam celik dah nak abeh dah Ramadhan kan? Pastu Syawal, Zulkaedah, last sekali Zulhijjah. *nyanyi lagu nasyid Muharram Safar sebenarnya* HAHA. Lepastu, dah tahun baru. Tetejap je acew. ;p Ittew pun dah nak tamat dah zaman bujang. EH? hihihihi Sekarang memang la eksaited lebih kan? Tengok dah lelama kawen nanti cemana pergi dia.
Ya Allah, permudahkan lah segalanyerrrr. Takut tooo. Gile tak takut? Selama ni duduk ngan mak ayah, time keje ha duduk menyewa. Pastu nak duduk berdua nokkk ngan laki. Kau rase?? Hmmm heharap lah kekal hubungan aku laki bini. Semoga dia menerima aku seadanya insan yang majal ini. HAHAHA Ahhhhh da dapat aku da ah. Boleh jadik nak macam Che ta? Peluku satgi

Tak dinafikan dugaan bertunang sangat sangat la maha hebatnye. Ade sampai satu tahap aku rase macam "taknak kawan", "taknak tegur", "taknak layan" boleh? Haha. Taknak kawan tunang sendiri, kejadah betul aku ni. Tapi, dia pandai mencairkan hati aku yang beku. Eceh! Yang benor dia memang gitu. Aku salah dia mintak maaf. Dia salah dia mintak maaf. Sampai berhari2 lak tu mintak maaf. Kengkadang aku balik cakap kat dia, "aritu dah maafkan kan? mintak maaf lagi, taknak maafkan balik" hahaha boleh gittew? Syukur Alhamdulillah dipertemukan "air" untuk aku yang "api" ni. :')

Doakan yang baik-baik untuk hubungan kami yer? Siap kad nanti, semua aku jemput datang rumah. Aku belanja cecoki dengan sebekot Tiger. haaaa power kan? Semoga panjang umur hendaknya. Amin

Oklah. Banyak sangat da merapu rase. Alih2 masuk bab tunang. Dah kenapa? Maaf la ek habiskan mase engkorang dengan post meraban ni.
Akhir kata,


Siapa suruh engkorang baca? WKWKWKWKWKWK ! BYE